خرید ویلا در ایزدشهر - فروش و قیمت ویلا، خانه ویلایی و باغ ویلا در ایزدشهر

خرید ویلا در ایزدشهر، یکی از مناطق زیبا و گردشگری استان مازندران در شمال ایران، به شما فرصتی فوق‌العاده برای تجربه زندگی در محیطی طبیعی و دریایی فراهم می‌کند. 

خرید ویلا در ایزدشهر، دلبستگی به طبیعت و آرامش زندگی را در یک مکان استثنایی به شما هدیه می‌دهد. این منطقه واقع در ساحل دریای خزر واقع شده و از طراحی شهری زیبا و آراسته بهره‌مند است. تمامی ویلاهای شهرکی در ایزد شهر دارای امکانات و خدمات رسانی هستند، همچنین از امنیت بالایی برخوردار می‌باشند. برای اطلاعات لازم و کامل‌تر با کارشناسان تماس بگیرید.

خرید ویلا در ایزدشهر

برای سرمایه گذاری در استان مازندران، بهترین گزینه‌ها خرید ویلا در ایزدشهر یا خرید ویلای شهرکی در ایزدشهر می‌باشد. استان مازندران به‌علت داشتن شهرهای توریستی و زیبا و با طبیعتی خوش آب و هوا فوق‌العاده است.
از مزیت‌های این شهر که موجب شده افراد زیادی جذب آن شوند، داشتن جنگل‌های انبوه و دست نخورده در کنار این شهر است و همین سبب شده ایزدشهر یکی از شهرهای گردشگری مازندران قرار بگیرد زیرا توریستانی که به‌دنبال خرید ویلا در این نواحی هستند که هم به‌جنگل و هم به‌ساحل نزدیک باشد، ایزدشهر انتخاب مناسب برای آن‌ها است. ایزدشهر موقعیت مکانی که دارد، موجب شده در دنیای امروزی به‌یکی از برترین شهرهای استان مازندران برای سرمایه گذاری تبدیل شود.

جاذبه های گردشگری ایزدشهر

بنای تاریخی امام زاده قاسم (ع)

از جاذبه‌های گردشگری ایزدشهر را می‌توانیم به‌ این بنای تاریخی اشاره نماییم که در مرکز شهر نور قرار دارد. هنگامی که در مسیر جاده شهر نور به‌ محمود آباد در حرکت بودید، در نزدیکای دریای خزر، این بنای تاریخی را خواهید دید.
این بنای تاریخی، با ظاهری جذاب و گنبدی طلایی ایجاد شده است، در سال‌های قبل آن را تخریب کرده بودند و در حال حاضر دارند آن را بازسازی می‌کنند. بنای قدیمی امام زاده قاسم حیاطی بزرگ داشت و وسعت آن دو هزار متر مربع بود. این مکان حتی قبرستان عمومی هم به‌حساب می‌آید‌.

پارک‌ جنگلی

جنگل‌های ایزد شهر مخصوصا پارک جنگلی‌ آن، یکی از جذاب‌ترین چشم اندازها است که در فصل پاییز می‌توانید آن را مشاهده نمایید. اما منظور این نیست که تنها فقط در فصل پاییز می‌توان آن را مشاهده کرد بلکه شهرهای گردشگری استان مازندران مخصوصا ایزدشهر در تمامی فصل‌ها برای گشت و گذار و مسافرت بهترین انتخاب است، شما بیشترین لذت را خواهید برد.

بهترین شهرک های ایزدشهر

بهترین شهرک‌های ایزدشهر شامل این موارد می‌باشد

شهرک آرام شهر

این شهرک جزو قدیمی‌ترین شهرهای ایزدشهر در شمال ایران به‌حساب‌ می‌آید، همچنین دارای زمین‌های زیادی است. ساحل شنی و ماسه ای این شهرک جذاب است و بیشتر افرادی که به این شهرک می‌روند به‌علت داشتن ساحل فوق‌العاده آن است. ساحل شهرک آرام شهر محیط آرامی دارد و بهترین خاطره را خواهید داشت. همچنین این شهرک کادرهای نگهبانی دارد و به‌صورت شیفتی از این شهرک محافظت می‌کنند.

شهرک آبی کنار

یکی از بهترین شهر‌ک‌های ایزد شهر، شهرک آبی کنار نام دارد که در یکی از بی‌نظیر ترین نواحی ساحل دریاچه خزر قرار گرفته است. مساحت آبی کنار ده هکتار است و معماری این شهرک نوین و مناسب می‌باشد و به بهترین اماکن تفریحی در ایزدشهر تبدیل شده است. شما در آبی کنار می‌توانید در کنار خانواده بهترین لحظات را در این محیط آرام رقم بزنید. شهرک آبی کنار از امنیت بالایی بهره مند است و مکانی منحصر به‌فرد برای خانواده به‌شمار می‌آید.

مزایای خرید ویلا در ایزدشهر چیست؟

پیش از اینکه در ایزدشهر ویلایی را خریداری کنید، باید اول ببینید مزایای خرید ویلا در ایزدشهر چیست.

داشتن امکانات

بیشتر مشتری‌ها پیش از خرید ویلا کمی سردرگم می‌شوند که کدام ویلا را انتخاب کنند. داشتن اطلاعات کامل و معیارهای مهم در هنگام خرید ویلای ساحلی از توجه زیادی برخوردار است. اصلی‌ترین فاکتور در هنگام خرید ویلا، اهمیت به امکانات ویلا است.

خدمات رسانی

یکی از مزیت‌های مهم هنگام خرید ویلای ساحلی در ایزدشهر این است که خدمات رسانی بسیار خوبی دارد. به‌فضای سبز رسیدگی می‌شود و تمیز کاری به‌موقع است. بیشتر ویلاهای ایزدشهر نگهبان دارند. نگهبان‌ها بیست و چهار ساعته مراقب هستند. کارگران فضای سبز همیشه در حال رسیدگی به‌فضای سبز می‌باشند.

خرید انواع ویلاهای ساحلی در ایزدشهر

هنگامی که برای خرید انواع ویلاهای ساحلی در شمال اقدام کردید. این اقدام می‌تواند شما را به همه‌ی خواسته ها برساند، زیرا این ویلای ساحلی شرایط و مزایای بی‌نظیری دارد که متقاضیان ویلای ساحلی می‌توانند با این شرایط مدرن و توسعه یافته، رفاه خود را از همه جهت تضمین کنند و حتی این مسئله سودآوری خوبی برای آن‌ها دارد.

خرید خانه ویلایی در ایزدشهر

افراد زیادی آرزو دارند که در شمال ایران، به‌خصوص در مکانی خوش آب و هوا و بدون سر و صدا، یک خانه‌ی ویلایی را خریداری کنند. اولین انتخابی که به آن فکر می‌کنند، خرید خانه‌ی ویلایی در ایزد شهر است چون طبیعت‌های اطراف آن جا بکر و محشر می‌باشد. به‌غیر از تمامی موارد گفته شده شما می‌توانید خانه‌ی ویلایی خود را به‌فروش برسانید و به‌سود خوبی دست پیدا کنید.

خرید ویلا جنگلی ایزدشهر

در منطقه ایزدشهر، وجود جنگل و طبیعت‌های بکر و سرسبز باعث شده است در بین شهرهای ایران منطقه ای بی‌نظیر واقع شود. این مناظر زیبا در نزدیکای ایزد شهر موجب شده افراد زیادی برای خرید ویلای جنگلی اقدام کنند. برای خرید ویلای جنگلی در ایزدشهر به املا‌ک‌های مربوطه مراجعه کنید.

قیمت ویلا در شهرک ساحلی ایزدشهر

متقاضیان خرید ویلا در شهرک ساحلی ایزدشهر به‌دنبال این هستند که ویلا را بر اساس احتیاج و علاقه خود خریداری کنند. بعد از اینکه از قیمت‌ها اطلاع پیدا کنند سریع برای خرید اقدام می‌کنند زیرا این شهرک برخلاف شهرک‌های دیگر قیمت مناسبی دارد و افراد زیادی برای خرید دست به‌کار می‌شوند.

قیمت ویلا در ایزدشهر چقدر است؟

یکی دیگر از دلایلی که افراد جذب ویلاهای ایزدشهر می‌شوند قیمت مناسب آن است. اشخاص می‌توانند با هر مقدار سرمایه ای که دارند در این منطقه ویلایی را خریداری کنند. قیمت ویلا در ایزدشهر از تمامی شهرهای مازندران مقرون به‌صرفه تر می‌باشد. اما به‌دلیل اینکه قیمت‌ها گاهی بالا می‌رود نمی‌توانیم قیمت دقیقی را مشخص کنیم.

خرید ویلا در ایزدشهر یا خرید آپارتمان؟

خرید ویلا یا آپارتمان در ایزدشهر هرکدام به‌نوبه ای مزیت‌های مخصوص به‌خود را دارند. اما با خرید آپارتمان در ایزدشهر می‌توانید به‌راحتی به‌فروشگاه های گوناگون، پارک‌ها و سالن ورزشی دسترسی پیدا کنید، همچنین برای سود آوری و سرمایه گذاری اقدام نمایید.

 

در تماس باشید

مازندران،  آمل به چمستان املاک مدرن

09119136787

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید