خرید زمین در ایزدشهر - فروش و قیمت زمین کشاورزی، باغ و خانه کلنگی

ایزدشهر به دلیل موقعیت جغرافیای خوبی که دارد یک شهر در حال رشد می باشد که تقاضا برای خرید وفروش زمین و ویلا در بین سرمایه گذاران رو به افزایش پیدا کرده است.

ما با بررسی شرایط، سلیقه و بودجه شما گزینه های متفاوتی را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم تا شما بهترین انتخاب داشته باشید.

خرید زمین در ایزدشهر

ایزدشهر از شهرهای استان مازندران در شمال است که در قسمت شرق شهر نور و در قسمت غربی شهر محمودآباد واقع شده است.
ایزدشهر یکی از شهرهای جذاب، دریاچه خزر می باشد که به صورت خطی در امتداد سواحل جنوبی این دریاچه کشیده شده است که هر ساله گردشگران زیادی را به طرف خود می کشاند.
این شهر زیبا مانند دیگر شهرهای استان مازندران دارای زمین ها و ویلاهای متعدد و متنوعی است به همین دلیل سرمایه داران و خریداران با انتخابات های متعددی ویلا و زمین روبر رو هستند.
ما در این مقاله با ویژگی های و امکانات زمین، ویلاهای این شهر بررسی می کنیم . همچنین شما را با مکان های مختلف این شهر برای خرید وفروش زمین آشنا کنیم.

خرید زمین در شهرک ایزدشهر

این شهر با توجه به یک شهر ساحلی و داشتن جذابیت های گردشگری مختلف از قبیل کوهستان، جنگل دریا، مراکز تفریحی و آثار تاریخی مختلف از امتیاز بالایی برخوردار است.
درواقع می‌توان گفت ایزدشهر مرکز خرید و فروش املاک و مستغلات می باشد.
بنابراین خرید و فروش ویلا و زمین‌های کشاورزی، تجاری، مسکونی و ... یکی از مشاغل مهم و اصلی مردم در این شهر می باشد که از طریق آن سرمایه گذاری، کسب درآمد و سود می کنند.

خرید زمین کشاورزی در ایزدشهر

خرید زمین های کشاورزی خواسته بسیاری از سرمایه گذاران کشاورز می باشد که با پیشرفت کشاورزی بسیاری از خریداران زمین به فکر خرید زمین در ایزدشهر هستند.
خرید زمین در ایزدشهر برای کشاورزی و باغ داری سرمایه گذاری خوبی است به دلیل داشتن آب و هوای معتدل و مرطوبی که دارد این گونه زمینها ارزش بالایی دارد.
برای خرید در ایزدشهر توجه به زمین و انتخاب نوع کشت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.
بنابراين خرید زمین‌های کشاورزی نیاز به آگاهی از ویژگی های زمین‌های، نوع کاربری مزایا و معایب زمین ها خیلی مهم است تا بتوانید خرید مناسبی داشته باشید.
نکته :مهم ترین نکته در خرید زمین کشاورزی در ایزدشهر، داشتن آب مناسب است یا همچنین به کاربری زمین توجه نمایید ممکن است برخی زمین ها جلگه ای یا جزو منابع طبیعی باشند که امکان جواز کشاورزی نداشته باشند.

خرید زمین تجاری در ایزدشهر

همان طورک می دانید ملک تجاری ملکی است که در آن با هدف کسب و پیشه تجارت بنا شده است که در آن واحدهای تابع قانون تجارت یا واحدهای صنفی به امر تجارت می پردازند.
در ابتدا برای خرید ملک تجاری در ایزدشهر حتما گزارش ها و استعلام‌ های قانونی آن را دریافت کنید‌. درواقع شما باید بدانید ملکی که قصد خرید آن را دارید بدون مشکل است و یا عوارض یا بدهی خاصی به شهرداری نداشته باشد.
بیشتر افراد سرمایه گذار که قصد خرید املاک تجاری را دارند تمایل به خرید مغازه دارند چراکه سودآوری بیشتری دارد.
شهر ایزدشهر به دلیل موقعیت قرارگیری جغرافیایی و همچنین میزان رفت وآمد مردم عامل مهمی در قیمت و ارزش ملک تجاری دارد و همچنین یکی دیگر از عاملین مهم ملک های تجاری طول و عرض آن می باشد.
بنابراین برای خرید ملک تجاری در ایزدشهر آينده ای روشن و حقیقتی انکارناپذیر است و برای بیشتر خریداران موضوعی روشن و واضح است.

فروش زمین در ایزدشهر ساحلی

فروش زمین های ساحلی در ایزدشهر باارزش و گران قیمت هستند. چون ایزدشهر در کنار سایر شهرهای ساحلی مازندران از جمله شهرهای لوکس محسوب می شوند.
هم فروش زمین هم ویلا در ساحل، هر دو قیمت نسبتا بالایی دارد. آنچه باعث شد ایزدشهر بهترین منطقه برای خرید وفروش ملک محسوب شود. به دلیل این که از یک طرف رو به ساحل دریاست و از طرف دیگر زیباترین مناظر طبیعت و جنگلی سرسبز آن را احاطه کرده است.
زمین هایی که برای فروش به ساحل دریا منتهی می شوند در محدوده ایزدشهر متنوع هستند.
در امتداد ساحل مناطق مختلفی برای فروش زمین های ساحلی وجود دارد. بهتر است شرایط زمین های فروشی را در ایزدشهر با کارشناسان املاک ویلا مدرن هماهنگ کنید.
نکته توجه کنید که انجام قانونی معاملات املاک در ایزدشهر از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهترین مناطق ایزدشهر برای خرید زمین

خرید زمین در ایزدشهر گزینه بسیار خوبی برای سرمایه گذاری می باشد. اما خرید ملک در مناطق ایزدشهر که استعداد بیشتری برای جذب سرمایه دارن معمولا با سرعت سودآوری رشد می کنند.
بهترین مناطق برند ایزدشهر برای خرید زمین شامل شهرک های ساحلی مثل شهرک پزشکان، شهرک ایزدشهر، شهرآکام شهر، شهرک آبی کنار و شهرک امیرآباد است که به دلیل نزدیکی به دریا، عنوان شهر ساحلی و نزدیک به جنگل مکان های تفریحی از ارزش بالایی برخوردار است.

سرمایه گذاری در ایزدشهر

ایزدشهر به دلیل موقعیت جغرافیای عالی و دسترسی سریع این شهرک به جاده اصلی، دسترسی به مراکز خرید و مکان های تفریحی از مهم ترین ویژگی های آن برای خرید ملک و سرمایه گذاری در ایزدشهر می باشند.
همچنین به دلیل امنیت بالای این شهرک باعث جذب سرمایه گذاران برای خرید ملک در این منطقه شده است.
امروزه تقاضا برای خرید ملک و زمین برای سرمایه گذاری در ایزد شهر رو به افزایش پی باشد.

خرید زمین برای ساخت ویلا در ایزدشهر

انتخاب زمین مناسب برای ساخت ویلا کمی پیچیده تر از آن چیزی می باشد که فکرش می کنید از این رو همه عوامل برای ساختن ویلا بایستی در نظر گرفته شود ،تا ویلا رویای خود را از ابتدا روی آن بسازید.
خرید زمین برای ساخت ویلا در مرحله اول بایستی از مناظره خوبی برخوردار باشد. همچنین خدمات شهری مانند آب و برق و گاز طبیعی یک ضرورت برای ساختن ویلا است.
بهترین زمین برای ساخت ویلا داشتن شرایطی مثل ارتفاع بلندتر از زمین های هم جوار، بدون مشرف، دید و چشم انداز دریا و جنگل، خاک سفت و مرغوب، امنیت و امکانات کامل و ... می باشد.
نکته : قبل از خرید زمین ایده خوبی است که با یک متخصص سازنده، نقشه بردار زمین، مشاوره املاک صحبت کنید که آیا خرید این زمین برای ساخت ویلا ایده خوبی است یا خیر.

پنج نکته مهم برای خرید زمین در ایزدشهر

۱-توجه به موقعیت جغرافیایی و مکانی زمین نسبت به مرکز شهر
۲-بررسی عوامل تأثیرگذار بر قیمت زمین
۳-داشتن اطلاع و آگاهی از نوع کاربری زمین
۴-ضرورت استعلام سند قبل از خرید زمین
۵-زمین های بسیار ارزان گزینه خوبی برای خرید نیستند اکثر این زمینها مشکل قانونی دارند یا فاقد مجوز کاربری هستند.

قیمت خرید زمین در ایزدشهر

عوامل متعددی بر میزان رشد قیمت زمین در ایزدشهر می باشد. به بعضی ازمهم ترین عوامل تأثیرگذار در قیمت خرید زمین در ایزدشهر اشاره می کنیم .
۰ویژگی فیزیکی و ظاهری زمین
۰دسترسی به فعالیت اقتصادی
۰امکانات محوطه اطراف زمین
۰ارتباط با راه های حمل و نقل و موقعیت مکانی
۰وضعیتی عملکرد تقاضا و تأمین
۰نظر گرفتن کاربری فعلی و آینده برای زمین

 

در تماس باشید

مازندران،  آمل به چمستان املاک مدرن

09119136787

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید